"רוב תושבי ניו-סקוויר שעולים לישראל באים לבית שמש"

    ולם יודעים כי מי שמבקש לעלות לארץ ישראל, המקום הכי מתאים עבורו זה בית שמש, ומדובר לא רק בצעירים אלא גם במבוגרים
    צבי הדס No Comments on "רוב תושבי ניו-סקוויר שעולים לישראל באים לבית שמש"

    משה אבוטבול: בית שמש שמחה להיות מוקד משיכה ליהדות העולם, וכמובן שמחה להיות הבית השני של חסידות סקווירא המעטירה"

    ולם יודעים כי מי שמבקש לעלות לארץ ישראל, המקום הכי מתאים עבורו זה בית שמש, ומדובר לא רק בצעירים אלא גם במבוגרים
    12:43
    06.05.24
    אבי יעקב No Comments on שבדיה: הרב והשייח' גינו במשותף את פשעי השנאה והאנטישמיות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

     

    "שמענו הרבה על בית שמש, אבל אינה דומה שמיעה לראיה, זו עיר גדולה ומתפתחת, ויש לנו הרבה מה ללמוד ממנה", כך אמר ישראל משה שפיצר ראש עיריית ניו-סקוויר בביקור שערך היום בבית שמש  כאורחו של ראש העיר משה אבוטבול.

    ראש עיריית בית שמש ערך קבלת פנים באולם מליאת מועצת העיר, בה השתתפו בכירי העירייה, לכבודם של ראש עיריית ניו סקוויר ופמלייתו. בפתח דבריו הציג רה"ע את הנעשה בבית שמש, בתחומי החינוך והרווחה, ועל תנופת הבינוי הנרחבת שעוברת על בית שמש כעיר המובילה בהתפתחותה המואצת.

    "לכבוד הוא לבית שמש לארח משלחת מכובדת מניו סקוויר, ביקרתי בה מספר פעמים וראיתי עיירה על תילה בנויה, יש בה הכל למען תושבי העיר, אפילו בית חולים קטן, כך שזו עיר שיש הרבה מה ללמוד ממנה, ובפרט מכך שאלו שמנהלים אותה ובהצלחה רבה הם אנשים חרדים, שהעשייה שלהם מעוררת השתאות", אמר ראש עיריית בית שמש.

    "לכבוד הוא לנו כי קהילת סקווירא המעטירה בחרה את בית שמש כעיר העתיד של הזוגות הצעירים מקרב בני החסידות, כאשר בברכת האדמו"ר מסקווירא שליט"א הקימו בבית שמש שיכון סקווירא עם כ-100 יחידות דיור יחד עם מוסדות חינוך וקהילה, ואנו מבקשים מכם להיות שליחים שלנו ולבשר לתושבי ניו סקוויר על כך שבית שמש היא עיר קולטת עליה ונשמח שמשפחות נוספות יקבעו כאן את ביתם", הוסיף ראש העיר.

    ראש עיריית ניו סקוויר ישראל משה שפיצר אמר בפתח דבריו כי הוא לא קורא עיתונים ולא מתעסק בפוליטיקה, אבל דבר אחד חרג מכל אלו, והיא מערכת הבחירות הסוערת שנערכה בבית שמש, גם הראשונות וגם השניות, על אלו הוא עקב בדביקות, אם כי הוא האמין שראש העיר משה אבוטבול יצליח בבחירות מאחר והוא איש של שלום ואמת, ואנשים שכאלו יש להם סייעתא דשמייא.

    הרב שפיצר הוסיף כי בית שמש היא עיר מרכזית ביותר בקרב חסידות סקווירא, וגם בנויו-סקוויר כולם יודעים כי מי שמבקש לעלות לארץ ישראל, המקום הכי מתאים עבורו זה בית שמש, ומדובר לא רק בצעירים אלא גם במבוגרים, כמו יהודי שכבר 55 שנה בניו-סקוויר ומתעתד לעבור עם משפחתו לבית שמש, או יהודי ש-45 שנה התגורר בניו-סקוויר ואביו שימש בה אפילו בתפקיד ציבורי והוא קנה דירה למגורים בבית שמש.

    "לבית שמש יש את הקסם משלה, ואין לי ספק שהרבה קשור לכך שיש בהה ראש עיר עם לב כה רחב כמו ר' משה אבוטבול, יהודי שמקרב את כולם ונותן לכל אחד את ההרגשה הטובה, וממילא כולם מרגישים כאן בבית שמש", חתם ראש עיריית ניו סקוויר את דבריו.



    0 תגובות